عاشقانه ها
درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان تنهایی و آدرس ttanhai.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 2
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 10
بازدید ماه : 154
بازدید کل : 5010
تعداد مطالب : 9
تعداد نظرات : 11
تعداد آنلاین : 1

کدهای عاشقانه
کدهای موس
تنهایی
تنهایی

 ـ تادیروزهرچه مینوشتم عاشقانه بود/از امروز هر چه بنویسم صادقانه است/عاشقانه دوستت دارم

 ـ تقدیم به آن که محبتش در خاطرم،خاطرم در یادش ویادش دردلم زنده است......

 ـ زندگی اجبار است...مرگ انتظار است... عشق یک بار است...جدایی دشوار است...

ولی یاد تو تکرار است....

 ـ من آهنگ غریب روزگارم/غمی بی انتها در دل دارم/تمام هستیم یک قلب پاک است/ که آن را زیر پایت میگذارم !!!!

 ـ کاشکی عشق دیروز هنوز میون ما بود واسه من توی قلبت هنوز یه ذره جا بود!!!!!***



نظرات شما عزیزان:

تنهاترين تنها
ساعت19:41---22 دی 1393
فقط سلام

verrrrrrrrrrrrrrrrrry nice

عالي بودلاااااااااااااايك!


مطهره
ساعت21:13---18 دی 1393
گوش کن هفت آسمان در شور و حالی دیگرند

عرشیان و فرشیان نام محمّد(ص) می‌برند

ولادت حضرت محمد(ص) بر شما مبارک


پاسخ:ممنونم عزیزم.برشماهم مبارک.وممنونم که به وبلاگمون سرزدی


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: